1 marca 2014

Happy Bday Kidrauhl!


Jejku to taki niewyobrażalna Justin ma już 20 lat.
Mimo wszystko,
nie ważne ile lat minie i które on urodziny będzie obchodzić,
to zawsze będzie nasz 16-letni Kidrauhl!

Tyle wspólnych chwil, wspomnień, przeżyć.
Dzięki niemu mamy siebie, naszą wspaniałą rodzinę,
nasze Beliebers.
Zawsze możemy na siebie liczyć.


Tak samo Justin zawsze może i zawsze będzie mógł liczyć na nas.
On zawsze dla nas, my zawsze dla niego.
To cudowne.

Boże, czy wy też macie łzy w oczach?
Jestem z niego dumna,
jestem dumna z tego jakiego wspaniałego mam idola.
On jest moim bohaterem.


Bez względu na to co robi, jakie błędy popełnia.
W moich oczach, zawsze będzie ideałem.
Naszym cudownym Kidrauhl'em.




Happy birthday to you,
Happy birthday to you,



Happy birthday dear Justin,
Happy birthday to you! 




~*~

Przynajmniej jestem młodsza od naszego od naszego staruszka,
bo swoje dopiero 17 urodziny mam 4 marca!
Marzec, cudowny miesiąc <3
Pozdrawiam i kocham was misiaczki xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz