4 sierpnia 2013

BOHATEROWIE


Justin Bieber
"Całe twoje życie jest zaplanowanym zbiegiem przypadków."
Amanda "Mia" Gomez
"Wszystko może się w twoim życiu zmienić w ciągu kilku sekund."
Chaz Flores
"Żyj chwilą, nigdy nie wiesz co może się 
zdarzyć."
Samantha "Sam" Black
"Mały dreszczyk emocji jeszcze nikomu nigdy nie zaszkodził."
Diego Raoul
"Wszyscy czują przede mną respekt, myślisz, że bez powodu?"
Simon Torez
"Jeżeli twoja dusza jest zbyt dobra, łatwo można cię zranić."
Josh Titlo
"Zawsze dostaje to co chce, bez względu na cenę"
Kimberly "Kim" Droker
"W niektórych sytuacjach lepiej jest nie być sobą."
Paul Orez
"Uwielbiam dźwięk wystrzału broni, to takie kojące."
Matthew "Matt" Zimmer
"Kiedy tracisz w dzieciństwie rodziców, trudno znaleźć właściwy autorytet."
Joel "Jo" Hulenber
"Dobrze obchodze się z bronią, a także z facetami."
Cameron "Cam" Wither
"Na codzień jestem miły, lecz potrafie być bezwzględny. Bardzo. Bezwzględny."
Christian "Chris" Semthen
"Lubie adrenalinę, lecz nie wszystko jest warte swojej ceny."
Brad Rosen
"Widziałem zbyt dużo, zbyt dużo przeżyłem. To przerażające."
Gregory "Greg" Moris
"Moim powołaniem jest ratowanie ludzkiego życia, tym żyje"
Scott Camperb
"To zabawne bo kiedyś byłem w wojsku, a teraz robie te wszystkie złe rzeczy."
Danny "Dan" Carter
"Z życia trzeba korzystać i niczego nie żałować."
Patricia "Pattie" Bieber
"Moje dzieci to wszystko co mam, one są moim życiem."
Jazmyn "Jazzy" Bieber
"Nie poznałam swojego tatusia, ale mam cudowną mamusie i brata"
Tom Gomez
"Moja praca to marzenie, uwielbiam podróżować"
Sara Gomez
"Zaniedbujemy naszą córkę, ale musimy jakoś utrzymać rodzinę."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz